Generalforsamling 2022

04. mai 2022
Ny styreleder ble valgt på den 135. generalforsamlingen

3. mai ble det avholdt generalforsamling/medlemsmøte på Villa Fløyen.

Vi fikk høre sjeføkonom i Handelsbanken i Norge, Marius Gonsholt Hov presentere vårens ferske konjunkturrapport. Han ga oss en innblikk i tallenes verden og hvilke prognoser både Handelsbanken og Norges bank har for fremtiden.

I forbindelse med Frivillighetens år hadde Gisle Lunde (Der du bor), Magne Dyrland (Blå Kors Steg for Steg) og Eivind Løberg (Frivillighetskoordinator i Skien kommune) innlegg hvor de presenterte sine gode prosjekter som alle utfordret oss til å bidra inn i frivilligheten. Under bildene finner du presentasjonene til hver av de.

Generalforsamlingen:

Etter 6 år ble Christer L. Sørensen (Thon Hotel Høyers) takket av som styreleder.

Ny styreleder er Skjalg Aasland fra Herøya Industripark AS.

Kristian Norheim (Skagerak Energi) ble takket av etter flere år i styret, og det samme ble Magnus Nilsen (Kranringen AS) som har vært nestleder de siste årene.

Inn kom Julia Lindland (GREP Grenland), Sissel M. Andersen (vara) (CR Group AS) og Finn Flogstad (nestleder) (Frier Vest).

Den høytideligere kvelden ble tradisjonen tro avsluttet med middag hvor det ble servert laks og jordbær.

Eivind Løbergs presentasjon (Frivilligbørs):
Frivilligbørs – GNF

Gisle Lundes presentasjon (Sarepta MMK /Der Du Bor):
Presentasjon - AktivUngdomsJobb 2022

Magne Dyrlands presentasjon(Blå Kors Steg for Steg):
GNF-4.Mai

Medlemsmøte
Top Image

Bli kjent med Grenland Næringsforening

Siden 1884 har vi jobbet for samarbeid, nettverk og næringspolitisk gjennomslag for næringslivet. Vi samler beslutningstakerne i regionen og er en samlet stemme for næringslivet.
I vårt nettverk har vi de fleste bransjer, og vi har tett dialog med offentlige myndigheter. Medlemskapet er rimelig, og jo flere vi er - jo sterkere står vi SAMMEN!
BLI MEDLEM